mandag, august 06, 2007

23's afslutning

23 ting har været en fornøjelse at give sig i kast med, selvom der ikke altid har været lige god tid til at sætte sig ind i opgaverne.

Det område, som jeg synes har været mest givende, har afgjort været at oprette en blog og undersøge dens muligheder. Den kan jo bruges på mangfoldige måder og kan også fungere som en slags mindre hjemmeside.

En fin anvendelsesmåde er at bruge den til nyhedsbreve, hvis man fx sidder i et team eller en midlertidig- eller blivende arbejdsgruppe. Jeg har oprettet en til spilgruppen, som fungerer glimrende som sådan.

Mange af de andre øvelser har også været spændende, selvom at jeg kender en stor del til web 2.0 teknologien i forvejen, men jeg har da også lært en del nyt undervejs.

Jeg vil gerne deltage i et lignende forløb, dog bør der være afsat mere tid til forløbet.


1 kommentar:

Bente Jensen sagde ...

Til lykke, så er du færdig. At tiden har været det største problem har vi hørt før ;-) så det kommer med næste gang.
Tak fordi du har gidet lege med os